Isnin, 27 Mei 2013

Please understand

Assalamualaikum.

I just wanna write about my friend. Before habis belajar, kami dah plan nak bercuti. But at the end of study, hanya sorang je yang banyak duit meanwhile yang selebihnya pokai termasuk lah aku. Dia memang jenis cepat frist bila something that we plan been cancel. Tapi, before nak frust، boleh tak fikir dan faham kenapa benda tu tak jadi?
Aku still ada hutang dengan kolej dalam 140. Adik aku nikah bulan depan kena bagi hadiah. Tak kan nak bagi hadiah lekeh. Loan Mara lak dah stop start bulan 6 and duit aku dah habis sebab settlekan pos moto + kotak + tiket ke kl dari perlis، tiket ke ganu dari kl. Boleh faham tak? Then elaun aku yang 200 tu pun, tak masuk lagi. Please be mature la. Tau la frust tapi jangan la buat tak faham. Kau prektikel dekat dengan rumah. Aku kat puncak perlis. Sebabkan kawan, aku malas nak explain panjang macam ni kat hang. Satu je aku mintak. Please understand and kalau la kau di tempat aku, apa yang kau rasa? Mungkin tak dapat pergi kali ni, maybe next time boleh pergi. Tak kemana tempat yang nak di pergi tu.
Fuh. Hope she understand. Aku sayang kawan2 aku, seikhlas hati.

Tiada ulasan: