Sabtu, 24 September 2011

SEMPAT KE..?

Assalamualaikum..
Achumm!! Adoi.. dah baik demam dah pun.. hehehe.. last week aku dapat pahal dari Allah s.w.t kerana demam selama 3hari.. Tengah assignment tengah berasak- asak ni la dapat pahala ye.. Kuala lumpur dikatakan berjerebu so no wonder la kenapa aku demam.. ada juga anak- anak kawan aku turut serta dengan aku.. err. Tahap antibodi aku level budak la ye..? Hehehe.. ok la.. tanpa lengah lagi, aku nak cerita tentang assingment yang menimbun and tak tahu mana satu aku nak buat dulu.. correction dah settle, islamic management tinggal conclusion dengan introduction.. ahha.. tak lupa juga pada assignment group yang bernilai 24million.. hahaha.. hope my classmate buat siang sebab malam aku kena tidur ikut time.. hadoi.. ada lagi 3 assignment.. invitation card submit monday.. puihh.. nasib baik senang.. besokla aku buat.. kepala dah fening.. hehehe..
Published with Blogger-droid v1.7.4

Tiada ulasan: