Selasa, 13 Disember 2011

Cara- cara nak melarikan diri dari dingorat

Assalamualaikum
Hye all. Di sini, Dr. Professor B ingin mengajar gadis- gadis di luar sana cara- cara nak merejectkan diri dari di ngorat. Sebelum itu, Dr. Professor B nak bagi situasi dulu.
Pernahkah anda, anda, anda menaiki bas dan bas itu tiada tempat kosong di bahagian hadapan dan anda, anda, anda terpaksa duduk di kawasan belakang di mana di bahagian belakang itu ada geng- geng kutu rayau. Ambil nasihat Dr. Professor B ni. Apa yang anda perlu lakukan adalah, berlagak biasa. Jika kutu rayau menggangu anda, anda hanya perlu berpura- pura bisu atau berpura-pura menjadi pekak. Setakat ni, Dr. Professor B telah berjaya menggunakan taktik ini namun kantoi semasa berjalan- jalan di pusat karaoke dan terserempak dengan kutu rayau itu semasa Dr. Professor B tengah sedap melalak.
Pernahkah anda, anda, anda, di tanya di manakah anda menetap? Cara menjawabnya adalah:
Mamat: awak, awak duduk mana ye?
Anda: saya tengah duduk atas kerusi. kenapa?
Mamat: maksud saya, rumah awak la.
Anda: awak nak rumah mak saya ke ayah saya?
Mamat: apa kata rumah mak awak dulu.
Anda: mak saya duduk di J23.
Mamat: ayah awak pula?
Anda: ayah saya duduk di J23.
Mamat: eh? bukan sama tempat ke?
Anda: memang la. sebab mereka kan duduk satu rumah
So, dengan layanan anda sebegini rupa, Dr.Professor B yakin anda akan direject dengan jayanya. Taktik ni kawan Dr. Professor B pernah cuba dan berjaya.
p/s: guna taktik ni bila tak di ngorat oleh lelaki yang annoyying je.. =P

Tiada ulasan: