Rabu, 26 Oktober 2011

my dream schedule

Assalamualaikum
aku bosan. rasa macam nak berlari ke hutan terus ke pantai. He~~He~~He~~. kenapa kita tak boleh tentukan hidup kita sesuka hati eh? Kadang- kadang hidup ada matlamat ni macam bosan pun ada. kalau la aku dapat setahun, eh lama sangat. sebulan ok kot. sebulan tu, setiap hari, aku nak buat aktiviti yang berbeza kecuali makan, tidur, and berak kencing and tak lupa juga solat. yang lain semua tak nak sama. ni tak. asal celik, on laptop, facebooking, blogwalking, eating, studying, homeworking, entah apa ing lagi la. tapi, aku suka learning sebab ia membuat aku terasa aku ni educated. He~~He~~He~~ dalam sebulan tu, aku nak belajar masak- masak, belajar make up, belajar kraft tangan, belajar menyanyi, belajar berlakon, daki gunung, jungle tracking, berkayak, bunjee jump, belajar bawak kereta, belajar catwalk, jadi wartawan, wahhh.. seronok meh.. ada siapa- siapa tak yang nak merealisasikan impian gila aku ni?

Tiada ulasan: