Khamis, 24 November 2011

my old diary

Assalamualaikum

My sweetheart masih tak elok and update e:try guna 2nd lover. Tadi aku terjumpa diari2 lama aku. Wujud lagi eh. Aku ingat aku dah bakar semua. Bila aku baca balik apa yang aku tulis, rasa malu pun ada sebab penulisan yang penuh dengan emosi. Well masa tu tak matang lagi. Last diari aku, dah tiada perasaan marah, dengki and bengkak hati sebab diary tu aku salin balik mesej2 kekasih ku H. Mula2 bercinta, bunga je dalam hati ni. Sebab tu la aku salin balik mesej2 dia. Bila gaduh, aku baca balik mesej2 dia. Terus dah tak marah. Hehhe. Ada ke orang buat macam aku ni? Even aku tak bergaduh dengan dia, bila aku baca balik diary yang terkandung mesej2 dia, aku menangis. Even masa depan aku dengan dia tak berapa pasti, aku takkan tinggalkan dia bukan sebab sayang, bukan sebab cinta, tapi sebab aku bertuah dia sayang and cintakan aku. Ops! Faktor hujan and sejuk ni merangsang perasaan jiwang karat ke?


Published with Blogger-droid v2.0.1

Tiada ulasan: