Sabtu, 25 Jun 2011

G.I.L.A

Assalamualaikum, Annyeong Haseyo =)

Hurm. Nak beli handphone baru. Nokia XM 5320 kena rompak masa bulan 3 tahun ni. Enset tu, masa baru beli dah jatuh kat highway. Repair pulak, melayang RM95. Baik kasik up RM100 terus. Rounding adjustment la kunun. =D. Banyak duit abah aku ye! Sekarang ni, duk pakai Nokia 1600 kepunyaan ex-cik kiah (mak aku la). Nak dengar lagu, beli pulak Mp3 cap ayam yang berharga RM65 memory 4GB masa PC Fair kat kolej sem lepas. Ape la nasib. Cik Pomen tak nak sponsor ke? Haish. Tak pe la. Aku dah besar. Nanti ada lubang emas, beli la Samsung CorbyPRO. Berkenan dah. Masa ada enset Nokia XM 5320 lagi aku dah berkenan dengan Samsung CorbyPRO. Masa tu keje lagi. Kalau nak boleh je beli. Tapi, masa tu enset ok lagi. Tak terdesak nak phone baru. So, ak ignore je la. Ni dah ada alasan, hope rezeki aku murah la. I hope so.



Waa.. Nangis la aku macam ni..

Tiada ulasan: