Ahad, 26 Jun 2011

SUKE HATI AKU LA!

Assalamualaikum, Annyeong Haseyo! =D

Dah pukul berapa ni? Aku still mencelik kan mata di depan PC dengan lampu bilik yang terpadam. Alah! Tahun lepas, tiap- tiap hari aku tido lepas subuh. Chillek ah! Apa ceritera post kali ni? Aku nak habaq kat hangpa semua yang aku ni memang suka follow blog yang aku suke blog nye tu pun.
Tak kesah la follower aku a.k.a K.A.W.A.N aku ada bape ketul je
Tak kesah la blog aku tak hebat macam kawan-kawan aku yang lain
Tak kesah la if blog aku ni tiada siapa yang nak bace pun

Whatever, Whatever, and What so ever.
Hahaha!
Aku suka rompak pic Super Junior.
Aku suka rompak pic Lee Sung Min.
Aku juga turut gila mendownload video tentang Super Junior.

Lagi sekali aku nak taip.
Whatever, Whatever, and What so ever.
Hahaha! =D

P.E.M.B.E.L.A.J.A.R.A.N:
Aku dulu pernah gak kutuk-kutuk K-Pop ni. But, dalam kutuk-kutuk tu, drama Korea memang aku minat sejak Winter Sonata wujud. Dan 1st time aku dengar lagu 'Sorry, Sorry' by Super Junior, memang aku TERsuka tapi still tak masuk dalam senarai mp3 aku. One day, my friend give me a video about 'Super Junior Intimate Note' and I think they are unique and benarlah kata pepatah dulu "Tak kenal, maka tak cinta."

Tiada ulasan: