Jumaat, 24 Jun 2011

ZOMBIES vs PLANTS

Annyeong haseyo! Well, cuti sem dah nak habis. Langsung tak hingin nak counting days nye pun. Beg tak kemas lagi. Duk rumah kerja mendonwload cerita secara harem dan bermain ZOMBIEs vs PLANTS (kids, dont try this at home!)Even ada cheatcode tuk game ni, sorry la. Aku bukan jenis suka benda jadi senang. Biar tension sebab payah nak naik level tapi tahap kepuasannya tak sama. Malas nak taip banyak, aku letak gambar para pejuang zombie yang derhaka dengan aku di sini. Hope depa semua nampak handsome la nye pun.

Para pejuang yang tak reti mati


Oh My School! They coming bebeh! Dont worry. I had CHERRY C4


hahaha. U die, FOOL!


My level right now.


  
On the way to get Zen Garden. PHEWW~


Yeah! Dont let zombies eat ur brain!! FIGHTING!!


P.E.M.B.E.L.A.J.A.R.A.N:
Biar la saya nak main game sampai lebam. Nanti dah start class, pun saya main lagi. Tapi tak mengapa, time exam nanti saya FOKUS la pada game lagi! Tak semestinya orang yang suka hadap game tu, BEBAL. Tak semestinta orang yang selalu bawak buku kesana kemari tu, DEAN LIST. Do what ever you like BUT you must know how to spent your time. Easy huh?
 

Tiada ulasan: