Jumaat, 8 Julai 2011

1st Class

6 haribulan 7 2011 telah bermula kelas untuk sem 3. 1st class yang mula belajar, kelas akaun. Pada masa tu, tahap kesegaran otak masih di tahap AKTIF. Memang AKTIF la sebab kelas pukul 8pagi. And selepas itu, kelas Eko pun bermula. Pabila lect mula menyebut " economic mean, bla.. bla.. bla.." terasa sesuatu berpinar-pinar di dalam kepala ku. Aku mula memegang kepala dengan kedua-dua belah tangan ku. Oh My Gosh! Fenin sudah! He He He. Baru intro. Rasa macam hanyut je. Tiba-tiba aku tersedar balik bila lect menjerit kecil " hah! menguap!". Ha Ha Ha. Otak terasa refreash pula. Ok la. Cukup la setakat ini. Awal sem, kelas pun banyak cancel. Tengahari tadi, tengah makan kat kedai tepi jalan. Ada pulak classmate aku lalu sambil naik motor dan menjerit " kelas cancel!! kelas cancel!!" tersentap selera aku yang tengah melantak ayam masak lemak cili padi torpedo itu. Haruskah aku percaya dengan kata-kata classmate aku tu? Tak sampi 5 minit, lalu pula class rep aku. Aku hanya mampum melihat manakala class rep aku hanya mampu tersenyum di atas motor. Tapi tak mengapa. Handphone buruk aku mengeluarkan bunyi yang menandakan mesej tiba.

Kelas Islamic Management cancel.
Sila sebarkan pada kawan-kawan yang lain.
Dari: Nur Hisham Mazlan.

nampak tak permainannya di situ? Ha Ha Ha. Ternyata firasat MALAS ke kelas pada pagi tadi betul. Ish! Letih je. KBai.
 

Tiada ulasan: