Ahad, 24 Julai 2011

DIDN'T MEAN I'M LOST

Assalamualaikum.
Hum. Hari ni tak tahu la nak post pasal apa. Ha Ha Ha. Hari ni hari yang agak bangang la jugak. Ni semua gara-gara aku yang semangat gila Ba Alip Ba Ya gelenjat nak pergi meeting PROSTAR. By the way, what is PROSTAR? PROSTAR stand for what? PROSTAR tu, Program Untuk Remaja Sihat dan Presiden PROSTAR di kolej aku pun sihat juga. Hi Hi Hi. Kenapa tiba-tiba datang angin rajin aku? Sebab classmate aku ada inform siapa yang pergi meeting kali ni, peluang nak ke bukit apa entah yang orang selalu tengok anak bulan tu. Al-maklum la kan, bulan puasa dah nak dekat. So, apa yang dia inform tu, course of la aku percaya 100% even selama ni aku dah pernah cakap depan satu kelas yang cakap classmate aku yang seorang ni memang langsung tak boleh percaya. Dia punya gurau tu lain sikit. Di pendekkan cerita, aku pun sanggup la tunggu sejam bersama dengan sahabatku yang setia iaitu Eda dan Kanda Q. Tunggu punya tunggu, aku dah nampak dah batang hidung mantan presiden. Tak lama kemudian, datang la ahli-ahli lain sedikit demi sedikit. Aku pula duk tunggu classmate aku yang macam haram J tu. AKu send mesej kat class rep pun tak balas. Ish! Dah berbau macam kena kelentong dah. Tak pe, aku tunggu lagi. Tak lama lepas tu, datang la classmate aku ni dengan geng-geng BLUE nya. [Orang dapat tiket tengok Chelsea VS Malaysia FREE]. Semangat la konon lepas meeting nak pergi tengok bola. bawak kain ikat kepala bagai. Tak lama lepas tu, meeting pun start. Presiden pun mula bertitah. Katanya, meeting kali ni khas untuk AJK sahaja. PERGH! Memang J la kau *&z$#! Even aku marah campur malu, aku still gelak-gelak lagi. Ha Ha Ha. Aku memang macam ni. Presiden pun kata, tak mengapa la yang lain pun datang. Masih ada jawatan yang kosong. Aku dengan sahabat-sahabatku pun, mulakan serangan. Calonkan nama classmate aku sebagai AJK. Biar kena buat kerja. Padan muka kau! Itu baru balasan pertama. Next week ada lagi. Oh! Next week kau tak ada. Next next week ada lagi. Siap la kau. Memang kau kena bahan cukup-cukup la dengan aku nanti. Lepas ni, sumpah aku tak nak percaya dengan apa-apa information dari kau lagi. Ha Ha Ha. By the way, petang tadi banyak sangat gelak.
"Rapatnya jalan itu"
(Ditujukan kepada minah rempit yang bersaiz XXXL naik motor sampai tayar rapat ke jalan)
"Putihnya gigi itu"
(Ha Ha Ha. Yang ni tak boleh explain. Nanti tak pasal-pasal aku kena kompaun. Tunggu aku habis belajar baru aku story!)

Tiada ulasan: