Ahad, 1 Januari 2012

my new year ambition

Assalamualaikum
Salam Tahun Baru dan aku doakan apa yang pembaca impikan di tahun baru ni akan tercapai. Jangan berharap sahaja tanpa berusaha. Kerja keras tidak pernah mengecewakan anda.
Di tahun baru ni, aku nak mereleasekan cerkon di blog. Tahun baru ni, aku dah malas nak beremosi dan aku hanya nak memberi inspirasi kepada pembaca. Watak yang aku reka tu memang la tak berapa logik tetapi mungkin suatu hari nanti, semua yang aku tulis tu mungkin dah logik akal.
Even aku tak tahu blog jin bertendang aku ni ada pembaca or not, itu tak penting. Jika ada sesiapa yang membaca, ada nak bagi cadangan or pendapat or kutukan, boleh bagi komen. Aku amat menghargai pandangan orang kerana aku tak boleh menilai diri sendiri.
Cukup la setakat ini. Hope anda di inspirasikan oleh cerkon aku nanti. Smile always and keep positive.

Tiada ulasan: